RSS

KALH XRONIA 2010 !

Photobucket

04 December 2009

Giasemia



Ellhnikh Gwnia, Ellhnikh Kardia, EllhnikeV AgapeV!

Den uparcei gwnia pou na mhn einai potismenh

Me th Jumish thV...

Mia Megalh mikrh gwnia sthn Ellhnkh Gwnia

Ajierwmenh dikh thV.




(AugoustoV 99)

Manoula,

Ta Prwta Giasemia kaJe kainouriaV AnoixhV
Einai panta Ajierwmena







Me Olh mou thn Agaph
Se Sena ...

* * * * * * * * * * * * * *

Ecei plhmmurisei h beranta mou Giasemia
Ki h euwdia touV san thn Qermh Gluka
thV AgkaliaV sou,
Kai se skejtomai, se skejtomai...

Ta murizw, t agkaliazw, ta jilaw
Kai kleinw ta matia
Kai jantazomai oti agkaliazw Esena...

Bazw merika s ena pothri, sto grajeio mou
Ki h murwdia touV katakluzei oloklhro to dwmatio
Kai niwJw sa na s Ecw Edw, dipla mou, Konta mou...

KaJe prwi, san Leitourgia, san Proseuch
Etsi arcizw th mera mou,
Me ta Giasemia, me th Skeyh Sou,
Me th Suntrojia Sou, me thn Agaph Sou
Me th Glukeia AisJhsh thV ParousiaV Sou.

Duo -treiV bdomadeV mono krataei auth h Eulogia
Kai meta perimenw...perimenw...perimenw...
Mesa ap to kauto perasma tou kalokairiou
Mesa apo to kataJliptiko perasma tou kaJe ceimwna
Thn Arch miaV kainouriaV AnoixhV
Gia na sou steilw kai pali ta prwta
Kai miaV neaV perastikhV, jeugaleaV
alla kai toso dunamikhV kai entonhV
ZwntanhV aisJhshV EpajhV Mazi Sou!...


S Agapw Mana,
M Ena baJoV pou pote den Ja mporesw na ekjrasw me logia
Oso apla...

(Gramma - AugoustoV 99)