RSS

KALH XRONIA 2010 !

Photobucket

12 January 2010

Kinezika - - - Sobara? !! ...


Kati paromoio me ton Tauro kai to Kokkino crwma
mou sumbainei sucna sth Laikh agora
otan blepw Prasino!

NiwJw mia tujlh wJhsh na tou wrmhsw!...

Etsi thn Kuriakh kaJwV perijeromouna anupopth anamesa
sta diajora jrouta kai lacanika, eida mia tampelitsa
me thn epigrajh sta Agglika: *Kinezika Corta*

To crwma touV htan auto to baJu, zwhro jresko prasino
san to ugieino aima tou jutou, tetoio pou xeshkwse to
jutodrakoula mesa mou, ki ecasa kaJe peiJarcia kai
dunamh n antistaJw sth timh kai sth logikh
tou oti den eica idea tou ti einai, ti geush kai pwV trwgetai.

AplwV wrmhsa...kai paradoJhka!

Otan tajera sto spiti phre kapoio crono na ta balw
telika sto yugeio meta apo Jaumasmou kai laimargo
oneiropolhma me trecoumena salia san adespotou
peinasmenou skulou -alloi to paJainoun me sokolata!

Meta bebaia arcisa na skejtomai sta sobara
oti den ecw idea apo Kinezika corta kai poia trwgontai
wma se salata kai poia einai gia mageirema.

Basika protimw 100% oti den creiazetai mageirema gia na
pairnw zwntaneV oleV tiV JreptikeV ousieV, alla merika
den trwgontai wma eite m aresei eite oci.
Arcisa loipon dokimh me wma se salata alla eica kapoia
enoclhsh sta nejra kai mhn xerontaV ti thn dhmiourghse
ta katacwrhsa sta upopta kai stamathsa ta wma
kai skejthka na ta dokimasw polu polu elajra ston atmo
gia na dw ti apotelesma Ja prokuyei.

Me thn prwth pirounia ta matia mou petacthkan exw
apo tiV koceV me aperigrapth ekplhxh,
cara kai apolaush giati ta Kinezika Corta den htan alla
apo ta agaphmena mou ...polu polu Ellhnika Blhta!!!

Kinezika Blhta h Ellhnika Blhta, ena einai to shmantiko:

H empeiria htan pragmatika ...aparaBlhth!



Sigoura Ja thn epanalabw!